بازدید استاد موسوی مطلق از غرفۀ وارث در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

کد خبر: 14020
پایگاه رسمی حجت الاسلام موسوی مطلق

وارث: ارزیابی شما از نمایشگاه چطور بود؟
حجت الاسلام موسوی مطلق: تا اینجایی که بنده دیدم نهایت کار تا اینجا خوب بوده.
وارث: نقش هیئت ها در فضای مجازی  راچطور ارزیابی می کنید؟
ضرورت کامل هویدا و مشخض است اما حضورش به نسبت خیلی کمتر است.
وارث: چه کاری انجام شود که حضورشان پررنگ تر شود؟
نیار به یک فرهنگ سازی و تبلیغ دارد نیاز به تبیین دارد و نوع اثر گذاری توسط متخصصین تبیین شود اینها برسند به این ضرورت که حضور در فضای مجازی الان جز لوازمات است و جزءانقلاب هایی است که باید در این هیئات ما صورت بگیرد و انقلاب فضای مجازی در باب هیئت ها در این قضا نداشتیم چون اثرگذاری اش خیلی برای افراد لمس نشده است.
وارث: پیشنهادی برای تاثیر بیشتر در این فضا دارید؟
اگر بشود همین کارشناسان موضوع خوب تبیین کنند چون اول باید این موضوعات را برای هیئتی ها تفهیم کرد باید به این ضرورت برسند و این خطر را احساس نمی کنند و چه بسا متوجه نمی شوند اول باید این خطر را متوجه کرد. این کار کارشناسان است که طراحی کنند.
وارث: شما با وارث آشنایی دارید؟ سایت را پیگیری می کنید؟ و چگونه عملکرد سایت را ارزیابی می کنید؟
بله آشنا هستم. هم سایت را هم اینستاگرام را پیگیری می کنم خوب است و نمره خوبی را نسبت به  کسانی که کار مشابه می کنند میگیرد.

وارث: به اضافه ی کارهای جانبی که فرمودید چه کار کنیم که بیشتر هیئت ها شناخته شوند؟
اگر کارطبق برنامه ریزی شده پیش برود و تفکر در پشت کار بوده باشد یقینا کار به نتیجه مطلوبی خواهد رسید. هم وارث و کسانی که کارهای مشابه وارث را انجام می دهند و موازی کاری می کنند و در این راستا خدمت می کنند موفقیتشان در گرو چند امر است. اول اینکه به سمت کیفیت بروند و تخصصی کار کردند و دوم اینکه تبعیض قائل نباشند بین انعکاس اخبار جلسات تبعیض به معنای مخصوص خودش. به شهرستان ها هم توجه کنند.
الان سرعت عمل وارث تا چندی پیش خیلی خوب بود و یک فروکشی داشت ولی دوباره بالا می آید. انعکاس اخبار و هم چنین اینکه کثرت اخبار جلسات است که خیلی خوب بود نسبت به هم ردیفانش و توجه خاصی هم وارث نسبت به نشر معارف در قالب سخنرانی ها یعنی یکی از جاهایی که خیلی توجه کرده و تقدیر و تشکر باید از آن کرد نسبت به سخنرانی ها که یک پایه مهم رشد معارف هیئات ما است در نشر اخبار ها در الگو سازی ها در گرفتن مصاحبه ها برای تبیین این موضوعات و همین منبرهای یک دقیقه ای که ابتکار خوبی بود که آن هم جای  تقدیر و تشکر کرد و متمایز و متفاوت است نسبت به سایر سایت های خبر رسانی.
وارث: نکته پایانی اگر مانده بگویید:
خداوند ان شاالله شما را موفق بکند در این جبهه هم و این عرصه هم موفق تر از قبل باشید این ضرورت است  و ان شاالله که اثر گذار باشد و در حکومت حضرت ولی عصر عجل الله هم بتوانید نقش خوبی را ایفا کنید.
 

افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.