نخستین حاکم اسلامی که اموال نامشروع را ستاند

کد خبر: 13997
پایگاه رسمی حجت الاسلام موسوی مطلق

حجت‌الاسلام موسوی‌مطلق با اشاره به برخی آثار اجرای طرح «اعاده اموال نامشروع» مسئولان گفت: بهتر از این طرح، فرمایشات هشت ماده‌اى رهبر معظم انقلاب اسلامی است که اگر به همان‌ها عمل می‌شد کار به اینجا نمی‌کشید.

حجت‌الاسلام «سیدعباس موسوی‌مطلق» محقق و استاد حوزه در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، درباره اجرای طرح «اعاده اموال نامشروع» مسئولان توسط مجلس شورای اسلامی گفت: این طرح، طرح خوبی است، چراکه آغازگر و طراح واقعى این طرح وجود مقدس امیرالمومنین در ابتدای خلافت خویش بوده است.
وی با اشاره به اینکه مخالفت با اجرای این طرح، به تدریج غارتگران بیت‌المال را معرفی می‌کند، افزود: این طرح زمانی خوب است که بازی سیاسی نباشد، چراکه بهتر از این طرح، فرمایشات هشت ماده‌اى رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که قبلاً صادر شد که اگر به همان‌ها عمل می‌شد، دیگر نیازی به این طرح نبود و کار به اینجاها کشیده نمی‌شد.
این استاد حوزه با بیان اینکه از اجرای این طرح استقبال می‌کنیم، اظهار کرد: توقع مردم این است که مسئولان عالی‌رتبه نظام از اجرای این طرح حمایت کنند و از سوی دیگر، مخالفت با اجرای این طرح، به تدریج غارتگران بیت‌المال را معرفی می‌کند، یعنى کسانى مخالفت خواهند کرد که منافعشان در خطر افتاده یا خواهد افتاد.
حجت‌الاسلام موسوی‌مطلق با تأکید بر لزوم اجرای سریع این طرح و همچنین ابراز امیدواری از اینکه اجرای این طرح مانند طرح‌های گذشته ناتمام رها نشود، یادآور شد: این طرح می‌تواند نتایج خوبی از جمله؛ حرکت به سوی عدالت، رفع تبعیض، تزریق امید واقعی به جامعه، کاهش فاصله بین مردم و مسئولان، جامه عمل پوشاندن به مطالبه مردم و رهبر معظم انقلاب و افزایش اعتماد به مردم نسبت به مسئولان داشته باشد.
وی با تأکید بر لزوم معرفی الگوهای صحیح در اجرای این طرح گفت: از آنجایی که قطعاً در میان مسئولان افرادی اهل مراقبه وجود دارند که پاک زندگی می‌کنند و وفادار به آرمان‌هاى اسلام و انقلاب هستند، شایسته است پس از اجرای این طرح این افراد به عنوان الگوهایی در این زمینه معرفی شوند.

افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.