همه افراد حَرَم مرده بودند!!

کد خبر: 13870
پایگاه رسمی حجت الاسلام موسوی مطلق

حضرت استاد آیت‌الله شوشتری:

یکی از مریدان آقا ( مرحوم سیّد ابوالحسن حافظیان)، تاجری بود اهل قزوین، که ماهی یک مرتبه در ایّامی که مرحوم آقا، ایران تشریف داشتند به دیدن می آمد. یک روز سوال کردم شما از ایشان چه دیده ای که اینچنین به استاد علاقه مند هستید؟
گفتند:
من متوسل به امام رضا (علیه السلام) شدم که یک نفر استاد را به من معرفی کنند، تا اینکه شبی در مشهد خواب دیدم درحَرَم امام رضا (علیه السلام) هستم و همه افرادی که درحَرَم بودند مرده اند و به صورت جنازه درحَرَم هستند فقط امام رضا (علیه السلام) و یک سیّد لاغر اندام و بلند قد که پشت سر ایشان بود و من که به اینها نگاه می کردم زنده بودند. حضرت بالای سر بعضی از جنازه ها می آمدند و به آن سیّد می گفتند: «او را زنده کن» او هم با نوک انگشت پا به مرده می زد و زنده می شد. گفتم برخیزم و ببینم این سیّد کیست با این مقام که حضرت رضا (علیه السلام) به او امر می کند و مرده را زنده می نماید. در همان عالم خواب از یکی از خدام سوال کردم این سیّد کیست؟
گفتند:
آقای حافظیان.
از خواب بلند شدم و دنبال ایشان گشتم از چند نفر سوال کردم بالاخره یکی از طلبه ها آدرس او را دادند. رفتم خدمت ایشان دیدم همان است که در خواب ملاحظه کردم. جریان را محضرش عرض کردم و گفتم وظیفه ی ما آمدن بود دیگر خود می دانید. ایشان نیز الحمدالله پذیرفتد.

______________________________________

مظهر وصف خدا، ص 109 تألیف: حجت الاسلام استاد سیدعباس موسوی مطلق

 

img_20200526_053722_6217.jpg

افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.