متن سخنرانی حجه الاسلام موسوی مطلق پیرامون نامه جام زهر ۱۲۷نماینده مجلس به رهبر معظم انقلاب

دورود مسجد امیرالمومنین علیه السلام بین نماز مغرب و عشا اردیبهشت ۸۱
کد خبر: 14432

متن سخنرانی حجه الاسلام موسوی مطلق پیرامون نامه جام زهر ۱۲۷نماینده مجلس به رهبر معظم انقلاب(دورود مسجد امیرالمومنین علیه السلام بین نماز مغرب و عشا اردیبهشت ۸۱)
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
امروز یکی از دوستان از تهران زنگ زدند و خبر بسیار تلخی را داد، البته این خبر هنوز رسانه ای نشده و عن قریب صدای ان در خواهد آمد و ان خبر ای است که بیش از صد نفر از نمایندگان مجلس نامه ای را خدمت مقام معظم رهبری ایت الله العظمی خامنه ای نوشته اند و آنچه فعلا بنده خبر دارم این است که آنان قصد دارند رهبری را تحت فشار قرار دهند تا با آمریکا مذاکره و رابطه برقرار گردد و از آقا خواسته اند اگر قرار است جام زهر نوشیده شود اکنون باید نوشید و نکته بعد تضعیف شورای محترم نگهبان است و این شورا را سدی برای خودشان معرفی کرده اند و با این اعتقاد خودشان را رسوا کرده اند چون شورای نگهبان ملاک اسلامی بودن نظام و قوانین ماست.
و اما متاسفانه باید عرض کنم نماینده ی ما هم یعنی آقای غلامرضا عبدالوند هم در بین امضا کنندگان است که البته بنده ایشان را ببینم یک جفت چک به او خواهم زد تا دیگر از این بی ادبی ها به جایگاه رهبری نکند. زهر را شما مشتی بی ادب باید بنوشید که هنوز نسبت خود را با جایگاه ولایت نمی دانید، مرگ و ننگ بر شما باد
مشکل داشتن با ولایت چند منشا دارد:
یکی نطفه است و این امر در روایات فراوان امده است ببینید در روایات ما گفته اند چند گروه ولایت امیرالمومنین را ندارند یکی ولد الزنا است یکی ولد حیض و یکی هم منافق است.
و ما طبق فرموده ی امام خمینی ولایت فقیه را ادامه همان ولایت میدانیم و ایشان می فرماید همان ولایت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم است.
و دلیل دیگر لقمه است که در جریان عاشورا اثر ان معلوم شد.
و یکی هم تعلیم و تربیت و تحصیل نادرست است.
به هر حال امیدوارم زود توبه کنند و از ملت ایران هم عذر خواهی کنند و البته مردم هم باید هوشیار باشند که علاقمندان به آمریکا را مجلس نفرستند.

 

moosavi_motlagh_33.jpg

افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.