تصاویر ملاقات حجت الاسلام سیدعباس موسوی مطلق با آیت الله فقهی

کد خبر: 13784
پایگاه رسمی حجت الاسلام موسوی مطلق

ملاقات عالم عارف حضرت ایت الله فقهی بسیار اثرگذار بود ،تفاوت هائی داشت از آن جمله خلق حالاتی عاشقانه بود آن هنگامی که نام استاد خویش مرحوم علامه طباطبائی را می شنید یابه زبان جاری میکرد، با این که بیش از سی سال از رحلت استادش گذشته ولی هنوز حالشان منقلب میشد از مهربانی وعظمت مرحوم علامه طباطبائی یاد میکرد،از سایر استادانش همچون مرحوم امام خمینی و آیت الله العظمی بروجردی مطالبی بیان کردند که قرار شد برادر عزیز آقامحسن مهدیان فایل صوتی این ملاقات را به مجموعه ایشان رفقای مجله همشهری محله، پیاده و در اختیار علاقمندان قرار بدهند....

تاریخ ملاقات:١٣ذی الحجه١۴٣٧سوم اسفند١٣٩۴

انالله وانااليه راجعون
بِسْم الله الرحمن الرحيم
خبر ارتحال عالم ربانى،عارف وارسته ايت الله حاج شيخ هادى فقهى رحمه الله عليه حقيقتا باعث تاسف و تألم گرديد.
آن بزرگوار از تربيت يافتگان مكتب مرحوم علامه طباطبائى بودند و به همين جهت بود كه :توحيدو ولايت را با هم درك كرده بود،علم و عمل را باهم ،عقلانيت وعشق را با هم اموخته بود،فلذا بعد از گذشت بيش از سه دهه از وفات استاد ومراد خويش مرحوم علامه طباطبائى هرگاه نام او را ميشنيد و يا از ان بزرگوار ذكرى مينمود اشك در چشمانش حلقه مى زد و با تمام وجود ابراز عشق مى نمود.
و طوفان واقعى در قلب اين مرد الهى ان گاه به وجود مى امد كه ذكر مقامات و مصائب اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام به ميان مى امد.
اكنون اين رجل الهى به مواليان خود پيوسته وجمع كثيرى را داغدار نمودند.
اين مصيبت را محضر قدس حضرت ولى عصر عجل الله تعالى فرجه الشريف،مقام معظم رهبرى، بيت شريف و همه ى علاقمندان به آن مرحوم تسليت عرض ميكنم.
براى ان عزيز روح و ريحان الهى و براى بازماندگان صبر جميل را از درگاه ايزد منان خواهانم.
والسلام
سيدعباس موسوى مطلق
١٤مرداد٩٨

افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
هم رسانی