گزارش تصویری آئيين رونمائى از كتاب تفسير سوره مباركه تغابن

روضه جمعه اول قمری - 18 مرداد 1398،  7 ذوالحجه 1440
کد خبر: 13767

در حاشيه ى مراسم دعاى سمات و روضه ى ماهيانه در حسينيه دختران امام موسى بن جعفر، آئين رونمائى از كتاب تفسير سوره تغابن اين كتاب سلسله مباحث تفسير سوره مباركه تغابن است كه توسط استاد حجه الاسلام موسوى مطلق در رمضان المبارك ١٤٤٠ در همين حسينيه مباركه ارائه گرديده است،
در اين مراسم پس از قرائت دعاى سمات بانواى مداح بسيجى برادر عباس اسلامى و مداحى مداحان اهل بيت اقايان مهدى گلپايگانى و ميثم كرمى. حجه الاسلام موسوى مطلق به شرح حديثى از حضرت باقرالعلوم پرداختند كه در اين حديث شريف راه رسيدن به مراتب بالاى ارزوها را بندگى خدا و اداى حق بندگى خدا ميداند.
من عبدالله حق عبادته أتاه الله فوق امانيه و كفايته.
سپس به معرفى كتاب پرداختند .
پس از ان حضرت ايت الله شيخ محسن اراكى ضمن رونمائى از اين اثر قرآنى إظهار اميدوارى كردند كه روز تغابن اهل ربح و سود باشيم .
وى گفتند:شيعيان اهل بيت فرداى قيامت جزء رستگاران ،پيروز مندان و غرمحجلين خواهند بود و از خداوند متعال خواستند در يوم التغابن ما را به غبن مبتلا نكند.
دبير كل مجمع تقريب مذاهب و عضو مجلس خبرگان تقوا وكوشش را با استناد به روايت اميرالمومنين راه يارى اهل بيت دانسته و گفتند اهل بيت از افراد كسل و تنبل بيزار هستند.
اين مدرس خارج فقه به نقل خاطره اى از امام خمينى در نجف اشرف اشاره كردند كه همراه جواني كه قصد ورود به دانشگاه را داشتند و از حضرت امام خميني تقاضاى نصيحت نموده بودند و امام در جواب فرموده بودند:
نصيحت من به شما اسلام است.حكمت اين سخن كوتاه ان گاه اشكار شد كه ان جوان جذب حزب توده شد و از مسير اسلام منحرف گشتند.
عضو مجلس خبرگان رهبرى گفتند :
اولياء خدامانند امام خمينى و ايت الله بهجت در سايه ى تقوا و بندگى چيزهاي ميبينند و درك ميكنند كه ديگران از درك ان عاجز هستند.

افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.