ملاقات استاد موسوی مطلق با حضرت ایت الله خوشوقت

آیت الله خوشوقت 
کد خبر: 13489

بنده (منظور حجت الاسلام سیّدعباس موسوی) پس از استماع سخنان حضرت آیت الله خوشوقت و واکنش های بعدی بعد از این سخنان مترصد بودم که با حضرت ایشان ملاقاتی داشته باشم و اصل مطلب را از خود ایشان جویا شوم و مراتب اعتراض خود و سایر افراد را به ایشان ابلاغ کنم، لذا با بعضی از دوستان مطلب در میان گذاشته شد و اصل موضوع مورد پسند واقع گردید و لذا توسط یکی از نزدیکان معظم له وقتی اتخاذ گردید و قرار شد بنده و دوست ارجمند فاضل گرامی جناب حجت الاسلام آقای میرزا محمدی خدمت ایشان شرفیاب شوم. سه شنبۀ قبل از اربعین متأسفانه حاج آقای میرزا محمدی به جهت کسالتی که بر ایشان عارض شد نتوانست در جلسه حضور پیدا کند. ولی بنده به همراه برادر گرامی آقای حمید آقاپور که از طلاب ارادتمند معظم له می باشند بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد ایشان به منزلشان رفتیم.

حضرت آیت الله خوشوقت در کمال محبت و تواضع که سیرۀ ایشان است از ما استقبال کردند و با حالی منقلب مطالب ذیل را فرمودند و البته گفتند اگر احتمال اثر می دهید واجب است اقدام کنید و گرنه اقدام نکنید.

متن کامل سخنان آیت الله خوشوقت درباره حضرت رقیه(س) در این جلسه خصوصی به شرح ذیل است:

آية الله خوشوقت اولاً بنده معتقد به ایشان هستم، و این دختر را از عائله امام حسین می دانم، و قبر ایشان هم از مسلمات است، و دو جریان باعث دگرگونی شام و تغییر رفتار یزید شد، یکی خطبه امام سجاد (ع)، که در این خطبه ایشان پیغمبر را با عظمت یاد کردند و انتصاب خود را به پیغمبر بیان نمودند، و دیگری جریان دختر مظلوم امام حسین (ع) بود.

ثانیا ۵۰ سال است که در مسجد ما روضه حضرت رقیه و خرابه شام را می خوانند و ما گریه و عزاداری می کنیم برای ایشان، و یک کلام هم در این ۵۰سال چیزی نگفته ایم.

ثالثا بنده منظورم این بود که بعضی که ایشان را دختر امام نمی دانند، شاید ایشان را یکی از اصحاب سید الشهدا بدانند.

ولی اصل وجود این دختر مسلم و قطعی است؛ ای کاش از خود ما سوال می کردند منظور ما چه بوده است، و بعد زبان به لعن ناسزای ما باز میکردند.

گفته اند من منکر ایشان هستم؛ (در حال گریه کردن) من کجا این حرف ها را زده ام، بنده منکر وجود ایشان نبوده ام و نیستم.

افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.