برنامه تلویزیونی «معزا» با کارشناسی حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی مطلق

برنامه تلویزیونی «معزا» از امروز مصادف با اول ماه صفر، در ۳۰ قسمت از نقش حکومت‌ها در تاریخ عزاداری مردم ایران با کارشناسی حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی مطلق
کد خبر: 17547

برنامه تلویزیونی «معزا» از نقش حکومت‌ها در تاریخ عزاداری ایران می‌گوید
برنامه تلویزیونی «معزا» از امروز مصادف با اول ماه صفر، در ۳۰ قسمت از نقش حکومت‌ها در تاریخ عزاداری مردم ایران با کارشناسی حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی مطلق می‌گوید.

حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، برنامه تحلیلی ـ مذهبی «معزا» با محوریت بررسی تاریخچه عزاداری مردم ایران در ۳۰ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای از قاب شبکه پایتخت پخش می‌شود.

این برنامه تحلیلی با اجرای سید حسین متولیان و کارشناسی حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی مطلق به بررسی دقیق تاریخچه عزاداری مردم ایران از زمان آل بویه، سلجوقیان، تیموریان، مغولان، سربداران، افشاریان، زندیه، صفویه، قاجار، پهلوی و جمهوری اسلامی می‌پردازد و نقش حکومت‌ها در دوره‌های مختلف تاریخی را واکاوی و تبیین می‌کند.

برنامه تحلیلی ـ مذهبی معزا در تکیه دربند از آثار دوره قاجار ضبط و تولید شده است و گفت‌وگو با کارشناس مذهبی، پخش میان برنامه از بخش‌های مختلف این برنامه است.

این برنامه از امروز سه‌شنبه ۱۶ مردادماه مصاف با آغاز ماه صفر در ۳۰ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای از ساعت ۸:۳۰ صبح از قاب شبکه تهران پخش می‌شود.

تهیه کنندگی این برنامه با محمدرضا کاشانی موحد و کارگردان حسین بیگی است.

افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
هم رسانی