تیزر برنامه تلویزیونی تربت ما از شبکه افق

ایام ماه مبارک رمضان هر روز بعد از اذان ظهر از شبکه افق
کد خبر: 15179

بر سر تربت ما چون گذری همت خواه

که زیارتگه رندان جهان خواهد بود

شبکه افق در ایام ماه مبارک رمضان در قالب کار کوتاه «تربت ما» و با حضور حجت‌الاسلام سید عباس موسوی مطلق، به معرفی محل مزار عالمان و بزرگان دین و ویژگی‌های شخصیتی آنان می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، شبکه افق در ایام ماه مبارک رمضان در قالب کار کوتاه «تربت ما» به معرفی محل مزار عالمان و بزرگان دین و ویژگی‌های شخصیتی آنان می‌پردازد.

در این روزگار ماشین زده و شلوغ، که آدم‌ها در روزمرگی‌های خود غوطه‌ور هستند. گوشه دنج و تفکر و آرامش برای تک‌تک‌مان حکم طلاییست ناب، که گمشده ما در هیاهو و اضطراب است. «تربت ما» جستجو می‌کند و شما را با خود به گوشه‌ای دنج و پر آرامش می‌برد تا استخوان سبک کنید و بیاندیشید به همت مردانی بلند جایگاه که زندگی‌شان قله‌هایی مرتفع دارد و بعد از موتشان برکات و اثراتشان جاریست تا قیام و قیامت.

این تلاش مجموعه‌ای از مستندهای کوتاهی است که در قالب معرفی بزرگان، علما و اولیای راه حق همچون علامه حائری، آیت‌اللّه سعیدی، حجت‌الاسلام نواب صفوی، حکیم ابوالحسن جلوه، شیخ صدوق آیت الله شیخ حسین وحید، آیت‌الله سیدرضا دربندی، آیت‌الله محمدجواد انصاری همدانی و آیت‌الله مختار امینیان تلاش می‌کند تا مخاطب را با نقاط عطف زندگی و اثرات و برکات ایشان آشنا و در نهایت مزار و تربتشان را معرفی کند تا با زیارت و فاتحه‌ای از آثار و برکاتشان بهره‌مند شویم. 

تیزر برنامه تلویزیونی تربت ما از شبکه افق | دانلود


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.